Ik ben zo blij met het eindresultaat! Het is echt een aanrader om met Katja samen te werken. Ze zorgt voor het hele plaatje, een gesprek, hapje & drankje. Ze bereid zich voor op de shoot, maar improviseert ook. Ik vond het leuk en ontspannen om met haar samen te werken. Ik zou het elke vrouw aanraden, het is echt een cadeautje voor jezelf.
Hartstikke bedankt voor de super feestelijke ochtend. Je luisterde naar onze wensen, behandelde ons attent en zorgzaam maar op een professionele manier. De foto's zijn prachtig, we zijn er zo blij mee!